Dostawa 24h
Telefon: 600034124
Infolinia, zamówienia: +48 600 034 124
Przejdź do treści

Liczniki klientów, liczniki osób, liczniki wejść

Liczniki klientów Control Point zajmują się gromadzeniem ważnych danych - liczą ilość klientów, które odwiedziło dane miejsce. Tym miejscem może być po prostu sklep, ale nie tylko, bo również muzeum, wejście do galerii handlowej, salon samochodwy, uczelnie, atrakcje turystyczne, kluby, fitness czy nawet toalety. Możliwości zastosowań są niemal nieograniczone.
Dzięki tej wiedzy można poznać efekty podejmowanych działań, wprowadzić optymalizacje, obiżać koszty, zwiększać jakość obslugi.

Pierwszym zastosowaniem liczników wejść był i nadal jest ważny parametr: współczynnik sprzedaży. Jest to stosunek ilości sprzedaży do ilości klientów, którzy odwiedzi sklep. Na tej podstawie można ocenić pracę zespołu czy wyniki w porównaniu z poprzednim miesiącem.

Mając takie narzędzie możemy łatwo ocenić, kiedy jest największy ruch - szczyt, sprawdzić jaki efekt przyniosła kampania reklamowa, czy nowa wystawa na witrynie zachęca więcej klientów do wejścia, jakość lokalizacji sklepu, porównywanie wyników z innymi sklepami i ocena pracowników, którzy są sercem kążdego miejsca, bo to od nich zależy czy założone cele uda się osiągnąć.

Liczniki klientów - kiedyś i dziś.
Pierwsze liczniki klientów działały w oparciu o linię podczerwieni. Czujki podczerwieni montowane są na wysokości ok 140cm. W momencie przechodzenia wiązka podczerwieni zostanie przecięta, nastąpi przesłanie sygnału do licznika. Przez wiele lat było podstawowym systemem pomiarowym. Do wad można zaliczyć niemarodajność przy szerokich przejściach, gdzie w jednej linii mogłoby przejść więcej jak jedna osoba naraz. Plusem jest to, że uśredniając, że dzieci, ze zwględu na wyskość montażu bariery nie były liczone, co było pozytywnie oceniane. Liczniki tego typu są stoswane do dziś, także przy liczeniu otwarć drzwi, ilości razy podniesionych szlabanów drogowych.

Dziś bardziej popularne są różnego rodzaju systemy sufitowe. Wynika to z łatwiejszego montażu, poprowadzenia przewodu, ale przedewszystkim daje możliwość dokładniejszego pomiaru.
  • są wykorzystywane różne technologie ultradźwiękowe, potrafiły oceniać wysokość klientów oraz ich ilość,
  • termowizyjne dosyć drogie rozwiązania ze względu na kosztowny sensor, do zalet można zaliczyć anonimowość pomiaru, rozróżnianie wielu osób, a w czasach pandemii dodatkowe opragromowanie może informować o podwyższonej temperaturze przebywającej osoby.
  • najczęściej spotykane obecnie liczniki oparte o kamery, czyli przewtarzanie obrazu. Wiele firm obecnie rozwija tylko tą technologię. Są już dostępne liczniki oparte o 2 kamery, dzięki czemu system "widzi" przestrzennie i potrafi oceniać wyskość. Dają możliwość zliczania wielu osób oczywiście w obu kierunkach, mapy cieplne czyli w kadrze możemy ocenić którędy klienci najczęściej przechodzą oraz obok czego najczęściej się zatrzymują (np. obok nowej kolekcji, akcji promocyjne), oceniają i katalogują setki atrybów, do najważniejszych można wymienić: płeć, wiek, używanie maski ochronnej, okularów, zarost, zachowanie (zadowolenie lub zdenerwowanie), a także po zidentyfikowaniu twarzy możliwość zapisania i w przypadku ponownego przyjścia osoby włączenia alarmu, funkcje przydatne w przypadku nieuczciwych klientów.

W związku z tym, że liczniki klientów są najczęściej podłączone on-line do internetu obecnie coraz większą popularność zyskują firmy, które opracowały technologie przetwarzania obrazu i oferują podłączenie kamer do wewnętrznej sieci i ich obsługę, w zamian dając dostęp do szczegółowo opracowanych danych. Najczęszczą formą jest abonamen miesięczny lub roczny za korzystanie z takich usług.

Liczniki Control Point oferują liczenie klientów i posiadają wbudowane statystyki. Dostęp przez Internet. Brak opłat czasowych i licencyjnych. Dane przechowywane są w licznikach i/lub chmurze. Dane zbierane są anonimowo. Cena licznika Cam09 to jedyne 699zł brutto, a licznika C16 tylko 479zł brutto

  • Korzystaj z gotowych liczników odwiedziń, w rozbiciu godzinowym
  • Oceniaj rentowność lokalizacji
  • Dobierz skład obsługi do godzin szczytowych, optymalizuj wydajność
  • Współczynnik sprzedaży
  • Sprawdzaj wyniki prowadzonych akcji marketingowych

Nasze liczniki klientów są najatrakcyjniejsze jakościowo i cenowo na rynku! Za nieduże pieniądze oferują ponad podstawowe funkcje, dając idealny wstęp do zaczęcia analizy i zwiększenia jakości. W wielu przypadkach to właśnie podstawowa, prosta funkcjonalność dająca najważniejsze informacje jest pożądana. Są przystosowane do róznego rodzaju placówek czy instytucji: w sklepach, muzeach, galeriach, sieciach sklepów, wszędzie tam, gdzie znaczenie ma przepływ osób.

Licznik klientów da bezpośrednią odpowiedź na wyniki realizowanych kampani reklamowych, jakość obsługi. Liczniki osób działają online,a to oznacza, że z dowolnego miejsca dzięki internetowi możesz śledzić wyniki i udostępniać je swojemu teamowi. Racjonalne wykorzystanie siły pracowników w odpowiednim czasie, przewidywanie wzmożonego ruchu ułatwi posiadanie systemy liczenia klientów. Wszystkie cenne informacje są zapisywane w urządzeniu lub chmurze, możliwość podłączenia wielu liczników  z wielu sklepów, wspólne raporty. Optymalne wykorzystanie środków pomoże wyprzedzić konkurencję.

Licznik osób Cam09

Użytkownicy mogą uzyskać interesujące dane za pomocą dostarczonego programu lub wygenerować tabelę XLS (MS Excel)

Prosty, szybki w obsłudze.
Ten produkt jest niedostępny.
999.00 zł
Dodaj
New!
Licznik z 1 roczną pamięcią
Oparty na barierze podczerwieni IR
Program do obsługi na Windows
Łączność bezprzewodowa WiFi
Wbudowany wyświetlacz
W zestawie fotokomórki
Ten produkt jest niedostępny.
479.00 zł
Dodaj
Francuski system liczenia klientów za pomocą liczników sufitowych opartych o przetwarzanie obrazu
Ten produkt jest niedostępny.
3420.00 zł
Dodaj
Wróć do spisu treści